داستان، اس ام اس و شعر

داستان، اس ام اس و شعر

دنیا دو روزه یه روز با تو یه روز علیه تو
داستان، اس ام اس و شعر

داستان، اس ام اس و شعر

دنیا دو روزه یه روز با تو یه روز علیه تو

خواص شگفت انگیز انار2014


خواص شگفت انگیز انار





http://s5.picofile.com/file/8135599726/url.jpeg





کاش ما انسانها بتوانیم 1 درصد از لطفی را که خداوند بر ما ارزانی داشته است را بدانیم. یکی از این نعمتها میوه بهشتی انار است که کمتر به آن توجه داریم و شاید سال ها یک بار هم استفاده نمی کنیم.


آب انار راهکاری خوشمزه برای کاهش استرس:
متخصصان انگلیسی در یک بررسی جدید دریافته‌ اند که نوشیدن روزانه آب انار می‌ تواند با پایین آوردن فشار خون و کاهش میزان هورمون استرس، تنش‌ ها و استرس‌های کارمندان را در محل کار کمتر کند.
متخصصان دانشگاه کوئین مارگات در ادینبورگ با انجام آزمایشاتی، تأثیر فیزیولوژیکی مصرف روزانه نیم لیتر آب انار را طی یک دوره دو هفته ‌ای مورد ارزیابی قرار دادند. آن‌ها دریافتند تمام 60 نفری که داوطلبانه در این آزمایش شرکت کرده بودند و در محیط‌ های کاری مختلف مشغول به کار بودند، پس از نوشیدن این آب میوه اشتیاق بیشتری به کار پیدا کردند و کمتر دچار استرس و آشفتگی می‌ شدند.

به گزارش روزنامه تلگراف، مطالعات بسیاری تاکنون نشان داده است که آب انار مزایای بسیاری برای سلامتی دارد و انجام مطالعات بیشتر برای شناسایی خواص مفید این میوه ضروری است.



آب انار چربی‌های اضافی را آب می ‌کند:
به نقل از مد نیوز ری ‌پورت، این بار متخصصان تغذیه تاکید کرده‌ اند که آب انار همچنین می ‌تواند چربی ‌های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش دهد. این متخصصان در یک آزمایش یک ماهه ثابت کردند، میزان تشکیل سلول‌ های چربی در اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف می‌ کنند، کاهش می ‌یابد. کسانی که آب انار می‌نوشند، فشار خونشان نیز پایین می‌آید و بنابراین خطر بروز حملات قلبی و سکته مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌ کند. آب انار همچنین می‌ تواند مقدار اسید چرب موجود در خون موسوم به اسید چرب «NEFA» را کاهش دهد.

آزمایشاتی که روی انسان و حیوانات انجام گرفته، نشان داده است که مقدار زیادی از این اسید چرب، ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می‌دهد و در نتیجه سبب تشدید احتمال ابتلا به بیماری دیابت نوع دوم می ‌شود.




  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ_تیتراژ پایانی سریال آداخلی 2



تیتراژ پایانی سریال آداخلی 2 






تیتراژ پایانی سریال آداخلی 2 که به زبان ترکی آذری از شبکه استانی آذربایجان غربی در حال پخش است.



http://s5.picofile.com/file/8135596642/adakhli_2.jpg



عوامل تهیه:
تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: محسن خدابنده
مدیر تولید: ناصر حسینی
مدیر تصویربرداری: علی آب پاک
صدابردار: حسن سلمانی
برنامه ریز و دستیار کارگردان: لیلا قاسمی
دستیار دوم کارگردان: مسعود یکانی
طراح گریم: بهمن ولی پور
صحنه: وحید معصومی
لباس: المیرا حیدری
تدوین: رسول محمد خانلی
منشی صحنه: زهرا برگشادلو و الناز صابری

موسیقی: سعید بقالی و احمد حضرتی



دانلود در ادامه ی مطلب....



  ادامه مطلب ...