داستان، اس ام اس و شعر

داستان، اس ام اس و شعر

دنیا دو روزه یه روز با تو یه روز علیه تو
داستان، اس ام اس و شعر

داستان، اس ام اس و شعر

دنیا دو روزه یه روز با تو یه روز علیه تو

اس ام اس فراموش کردن

می روم شاید فراموشت کنم / با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتنم دل شاد باش / از عذاب دیدنم آزاد باش

 

@@@@@@

 

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . ..

 

@@@@@@

 

عشق درد سری است که باید برای فراموش کردن ان عشق تازه ای را پیدا کرد

 

@@@@@@

 

شکسپیر میگه کسی رو که دوست داری هر چندوقت یکبار بهش

یادآوری کن تا فراموش نکنه قلبی براش می تپه

 

@@@@@@

 

چو کس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم

 

@@@@@@

 

دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...

اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن" تو" !...

 

@@@@@@

 

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی..

و من.. همه چیز از دست دادم

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند،

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی،...چه بلاتکلیفند خاطراتمان!!!

 

@@@@@@

 

باور کن که نیازی نیست

به یاد کسی که نیست ......

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ...........

فراموش می کنم!

 

@@@@@@

 

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم

یه گوشه ای و گفتم : فراموش؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد