داستان، اس ام اس و شعر

داستان، اس ام اس و شعر

دنیا دو روزه یه روز با تو یه روز علیه تو
داستان، اس ام اس و شعر

داستان، اس ام اس و شعر

دنیا دو روزه یه روز با تو یه روز علیه تو

iاس ام اس ماه رمضان

فطر آمده خوردنی فراوان بخورید

پیتزا و کباب و مرغ بریان بخوریـد

دزدانه اگر در زمضان می خوردید

شوال رسیده پس نمایان بخورید

 


قـربان هـلالت بـروم ای مـه شـوال

آورده ام از فـرط خوشـی در دو سـه تـا بـــال

ســی روز به امید وصالت سپری شد

خـم شد کمرم در رمضان همچو یکی دال

انســان از ایـــن روی بُـــود شـاد در این روز

چون باز شکم در جلــو واوسـت به دنبال



عید آمدو خنده به لبان شد

با ساز دلم شاد وروان شد

مستانه زدم سوی تو آهنگ

دوستانه دلم به آسمان شد

عید فطر مبارک

 


عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد

 


اس ام اس به مناسبت عید فطر ..
صورتت رو بیار جلو

ممممممموه

او ن سمت صورتت

ممممممموه

عیدت مبارک نماز روزه هات هم قبول

 


اس ام اس مخصوص عید فطر اس ام اس به مناسبت عید فطر

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

 


چشماتو ببند …

سعی کن من رو توی ذهنت تصور کنی

.
.
.
.

بهت تبریک میگم تو ماه رو دیدی…

عیدت مبارک

 



همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…

 


استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

 


روزه به پایان رسید و آمد نو عید
هر روز بر آسمانت باد امروا

 


عید است و دلم خانه ویرانه ، بیا
این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام میهمانت بودیم
یک روزه به مهمانی این خانه بیا

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی 1391/05/26 ساعت 03:37 ب.ظ http://hastimen.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید یک سوال؟
چطوری برای صحفه های وبتون شماره گذاشتین من کد شماره صحفه رانسب کردم ولی کار نمی کنه ممنون میشم من راهم راهنمای کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد